free html5 templates

INTEGRACJA DLA 250 OSÓB:
Summer Showroom

Plenerowy event integracyjny dla wszystkich pracowników salonów Mercedes-Benz Duda-Cars - case study

Wyzwanie:

  1. Przeprowadzić integrację dla 250 pracowników z 3 różnych lokalizacji, tak, aby lepiej poznali się w grupach, w których na co dzień mają jedynie kontakt zdalny.
  2. Zintegrować zespół w sposób nietypowy, zaskoczyć Uczestników, sprawić, aby dzięki niezwykłym przeżyciom i emocjom zapamiętali zabawę na długo.
  3. Nawiązać tematycznie do budowy nowego salonu sprzedaży Klienta, aby zasygnalizować, że budowa jest dużym przedsięwzięciem, angażującym całą firmę na wielu płaszczyznach.
  4. Do zadań agencji należało: opracowanie koncepcji imprezy integracyjnej i jej wdrożenie, wizualizacja konceptu, przygotowanie materiałów poligraficznych zastosowanych podczas realizacji, opracowanie systemu skutecznego podziału uczestników oraz systemu motywującego Uczestników, realizacja i koordynacja wydarzenia, fotoreportaż i film z eventu.

Rozwiązanie:

  1. Zbudowaliśmy zespół budując wspólnie Letni Salon Sprzedaży – oryginalny budynek rzeczywistych rozmiarów w stylu vintage/eco powstał na plaży w jedno popołudnie.
  2. Podzieliliśmy Uczestników na 20 teamów, z których każdy miał swój obszar zadaniowy, realizował go dzięki dokładnym wskazówkom (materiały drukowane typu plany, instrukcje) oraz wsparciu animatorów- inżynierów.
  3. Urozmaiciliśmy rozgrywkę poprzez konieczność zarabiania wirtualnych pieniędzy (uzyskiwanych podczas konkurencji drużynowych oraz rozwiązywania zagadek związanych z firmą Klienta), za które zespół mógł kupić materiały potrzebne do realizacji swojego zadania.
  4. Stworzyliśmy na potrzeby eventu elektroniczny system wyświetlający postęp pracy poszczególnych zespołów oraz całej budowy, którego zadaniem było skuteczne motywowanie do działania.
  5. Część integracyjno- plenerową zakończyło uroczyste otwarcie Summer Showroom – przecięcie wstęgi i wspólne świętowanie, następnie odbyła się kolacja i część rekreacyjna – Uczestnicy mieli możliwość skosztować drinków molekularnych, porozmawiać przy ogniskach, zrelaksować się w strefie chillout i potańczyć przy muzyce serwowanej przez świetnego DJ’a.

Osiągnięte efekty:

  1. Zintegrowany zespół świadomy rozmachu kolejnego przedsięwzięcia, które wkrótce rozpocznie firma.
  2. Pracownicy z różnych lokalizacji znają się lepiej: dzwoniąc do siebie lub pisząc e-maile, wiedzą dokładnie, z kim się kontaktują.
  3. Atrakcyjny system motywacyjny i różnorodność zadań sprawiły, że udało się zaangażować wszystkich zaproszonych Pracowników do wspólnego działania.
  4. Ciekawa formuła imprezy sprawiła, że przez cały wieczór Uczestnicy rozmawiali o swoich doświadczeniach i wyzwaniach na które natrafili podczas budowy; zabawa pozostanie w ich pamięci na długo.

Ciekawostki:
• W zaprojektowanym budynku podział przestrzeni odpowiadał prawdziwemu salonowi – znalazły się tam Strefa Klienta z meblami z palet, Warsztat z  makietami podnośników czy Strefa Ekspozycji, gdzie wystawione zostały duże modele samochodów.
• Dzięki stworzonemu profilowi na Instagramie i hasztagowi nawiązującemu do imprezy, Uczestnicy mieli możliwość publikować przez cały dzień swoje zdjęcia z zabawy – zbudowaliśmy dodatkowo pozytywny wizerunek Klienta jako pracodawcy oraz zwiększyliśmy zasięg oficjalnego profilu Klienta w mediach społecznościowych. 

Event w liczbach

240

metrów kwadratowych miał ukończony Salon Sprzedaży

30

animatorów dbało o dobrą zabawę uczestników

380

metrów bieżących drewna użyto do budowy całej konstrukcji


Kilka słów od nas
Dziękujemy za przeczytanie powyższego artykułu. Jesteśmy dumni z zaproszenia do współpracy przez firmę
Duda-Cars Mercedes-Benz i trzymamy kciuki za dalszy rozwój firmy. Realizacja, którą opisujemy, odbyła się w Hotelu Sułkowski w Boszkowie we wrześniu 2017 roku. Jeśli chciałbyś wspólnie z nami przygotować niebanalną integrację, z przyjemnością podejmiemy się niemal każdego zadania, które na etapie pomysłu wydaje się niewiarygodne – tak jak skuteczna integracja dla 250 osób i budowa realnych rozmiarów konstrukcji w ciągu kilku godzin. Porozmawiajmy o Twoim wyjątkowym evencie integracyjnym.

Zobacz pozostałe case study

Case study - zaawansowane rozwiązanie szkoleniowe, szkolenie w formie zabawy w escape room.

Szkolenie 
Produkcja Escape Room dla 350 osób

Case study - nietypowa impreza integracyjna dla 250 osób.

Integracja 
Wspólne budowanie salonu sprzedaży

Case study - bankiet i gala otwarcia połączone z imprezą integracyjną z okazji uruchomienia nowej hali magazynowej.

Gala
Otwarcie nowoczesnej hali magazynowej

Case study - kompleksowa organizacja konferencji dla międzynarodowego koncernu.

Konferencja 
Międzynarodowe spotkanie konstruktorów

Adres

Fun Faktoria Horacy Kondras
ul. Zachodnia 53
63-100 Śrem
NIP: 785 166 60 85

Zobacz również:
Agencja Eventowa Warszawa
Agencja Eventowa Poznań
Agencja Eventowa Wrocław
Agencja Eventowa Łódź
Agencja Eventowa Toruń

Kontakt

biuro@funfaktoria.pl
+48 535 044 400
+48 502 683 525                    

O nas

Od ponad 10 pomagamy firmom budować relacje, organizując imprezy integracyjne, eventy, wieczory tematyczne, szkolenia, konferencje, gry miejskie, gale i wyjazdy integracyjne. Pracujmy m.in. dla firm z Poznania, Warszawy, Wrocławia, Torunia, Szczecina, Krakowa, Łodzi, Gdańska.