Wyzwanie
- Przeprowadzić integrację dla 250 pracowników z 3 różnych lokalizacji, tak, aby lepiej poznali się w grupach, w których na co dzień mają jedynie kontakt zdalny.
- Zintegrować zespół w sposób nietypowy, zaskoczyć Uczestników, sprawić, aby dzięki niezwykłym przeżyciom i emocjom zapamiętali zabawę na długo.
- Nawiązać tematycznie do budowy nowego salonu sprzedaży Klienta, aby zasygnalizować, że budowa jest dużym przedsięwzięciem, angażującym całą firmę na wielu płaszczyznach.
- Do zadań agencji należało: opracowanie koncepcji imprezy integracyjnej i jej wdrożenie, wizualizacja konceptu, przygotowanie materiałów poligraficznych zastosowanych podczas realizacji, opracowanie systemu skutecznego podziału uczestników oraz systemu motywującego Uczestników, realizacja i koordynacja wydarzenia, fotoreportaż i film z eventu.
Rozwiązanie agencji:
- Zbudowaliśmy zespół budując wspólnie Letni Salon Sprzedaży – oryginalny budynek rzeczywistych rozmiarów w stylu vintage/eco powstał na plaży w jedno popołudnie.
- Podzieliliśmy Uczestników na 20 teamów, z których każdy miał swój obszar zadaniowy, realizował go dzięki dokładnym wskazówkom (materiały drukowane typu plany, instrukcje) oraz wsparciu animatorów- inżynierów.
- Urozmaiciliśmy rozgrywkę poprzez konieczność zarabiania wirtualnych pieniędzy (uzyskiwanych podczas konkurencji drużynowych oraz rozwiązywania zagadek związanych z firmą Klienta), za które zespół mógł kupić materiały potrzebne do realizacji swojego zadania.
- Stworzyliśmy na potrzeby eventu elektroniczny system wyświetlający postęp pracy poszczególnych zespołów oraz całej budowy, którego zadaniem było skuteczne motywowanie do działania.
- Część integracyjno- plenerową zakończyło uroczyste otwarcie Summer Showroom – przecięcie wstęgi i wspólne świętowanie, następnie odbyła się kolacja i część rekreacyjna – Uczestnicy mieli możliwość skosztować drinków molekularnych, porozmawiać przy ogniskach, zrelaksować się w strefie chillout i potańczyć przy muzyce serwowanej przez świetnego DJ’a.
Osiągnięte efekty:
- Zintegrowany zespół świadomy rozmachu kolejnego przedsięwzięcia, które wkrótce rozpocznie firma.
- Pracownicy z różnych lokalizacji znają się lepiej: dzwoniąc do siebie lub pisząc e-maile, wiedzą dokładnie, z kim się kontaktują.
- Atrakcyjny system motywacyjny i różnorodność zadań sprawiły, że udało się zaangażować wszystkich zaproszonych Pracowników do wspólnego działania.
- Ciekawa formuła imprezy sprawiła, że przez cały wieczór Uczestnicy rozmawiali o swoich doświadczeniach i wyzwaniach na które natrafili podczas budowy; zabawa pozostanie w ich pamięci na długo.
Ciekawostki
> W zaprojektowanym budynku podział przestrzeni odpowiadał prawdziwemu salonowi – znalazły się tam Strefa Klienta z meblami z palet, Warsztat z makietami podnośników czy Strefa Ekspozycji, gdzie wystawione zostały duże modele samochodów.
> Dzięki stworzonemu profilowi na Instagramie i hasztagowi nawiązującemu do imprezy, Uczestnicy mieli możliwość publikować przez cały dzień swoje zdjęcia z zabawy – zbudowaliśmy dodatkowo pozytywny wizerunek Klienta jako pracodawcy oraz zwiększyliśmy zasięg oficjalnego profilu Klienta w mediach społecznościowych
Event w liczbach
240
metrów kwadratowych miał ukończony Salon Sprzedaży
30
animatorów dbało o dobrą zabawę uczestników
380
metrów bieżących drewna użyto do budowy całej konstrukcji
Kilka słów od nas
Dziękujemy za przeczytanie powyższego artykułu. Jesteśmy dumni z zaproszenia do współpracy przez firmę Duda-Cars Mercedes-Benz i trzymamy kciuki za dalszy rozwój firmy. Realizacja, którą opisujemy, odbyła się w Hotelu Sułkowski w Boszkowie we wrześniu 2017 roku. Jeśli chciałbyś wspólnie z nami przygotować niebanalną integrację, z przyjemnością podejmiemy się niemal każdego zadania, które na etapie pomysłu wydaje się niewiarygodne – tak jak skuteczna integracja dla 250 osób i budowa realnych rozmiarów konstrukcji w ciągu kilku godzin. Porozmawiajmy o Twoim wyjątkowym evencie integracyjnym..