Nasza misja
Wierzymy w to, że organizacja imprez integracyjnych w firmie realnie wpływa na polepszenie relacji między pracownikami i pomaga budować zgrany zespół. Nasza przygoda z branżą eventową zaczęła się 12 lat temu właśnie od organizacji imprez integracyjnych. Początkowo były to imprezy tematyczne – przede wszystkim rycerskie i pirackie. Z czasem zrozumieliśmy, że chociaż warstwa wizualna eventu jest niezwykle ważna (zapewnia różnorodność oraz ciekawe wspomnienia), to najważniejsze jest to, co wydarzy się pomiędzy uczestnikami – dopiero autentyczne emocje czynią imprezę faktycznie niezapomnianą. Wówczas organizacja imprez integracyjnych stała się naszą misją i pasją. Zaczęliśmy poszerzać nie tylko repertuar środków, ale przede wszystkim naszą bazę wiedzy, aby pomagać naszym Klientom w warstwie funkcjonowania firmy, która wówczas była jeszcze często bagatelizowana w wielu przedsiębiorstwach. Obecnie organizacja imprez integracyjnych jest podstawą naszej działalności.
Organizacja eventów
Jesteśmy profesjonalistami w zakresie organizacji eventów – począwszy od niewielkich wydarzeń, takich jak kolacja dla Partnerów biznesowych okraszona ciekawą atrakcją, a skończywszy na konferencji dla kilkuset Uczestników, z których każdy zdobędzie wiedzę i poczuje się wyjątkowy. Od ponad 10 lat zdobywamy doświadczenie pracując z topowymi markami i liderami w swoich branżach, dla których organizacja eventów jest jednym z kluczowych sposobów budowania relacji. Nieustannie doskonalimy się, uczestnicząc w spotkaniach branżowych w zakresie organizacji eventów, a także w ciekawych szkoleniach. Dzięki temu możemy zagwarantować Państwu, że zorganizowany przez na event będzie udany. Profesjonalna organizacja eventów, w ramach której dzielimy się z Państwem naszą wiedzą i doświadczeniem to nasza misja. Realizujemy ją z pasją i energią wierząc, że autentyczne emocje i niezapomniane przeżycia pozostają z Uczestnikami na długo i wracają we wspomnieniach – tak jak nasi Klienci wracają do nas przez kolejne lata. Jeśli do tej pory organizacja eventów nie była dla Państwa istotna w ramach działań wewnętrznych lub zewnętrznych – zachęcamy do kontaktu, by porozmawiać o korzyściach jakie dają tego typu działania. Jeśli natomiast jest to dla Państwa istotny element komunikacji zapraszamy do współpracy, z przyjemnością porozmawiamy o tym jak możemy wesprzeć działania Waszej firmy.
Organizacja imprez integracyjnych Poznań
Naszą misją jest organizacja imprez integracyjnych spełniających w 100% oczekiwania każdego z naszych klientów. Obszarem naszej działalności najczęściej jest miasto Poznań i cała Wielkopolska. Oczywiście Podejmujemy się organizacji eventów nie tylko na terenie Poznania i Wielkopolski, ale działamy w całym kraju, zależnie od potrzeb Klienta. Naszym zadaniem jako agencji eventowej jest wysłuchanie Twoich potrzeb, przeanalizowanie ich wspólnie i zaproponowanie Ci najlepszego rozwiązania. Nieważne czy będzie to konferencja, piknik rodzinny, impreza integracyjna czy wieczór tematyczny – organizacja imprez integracyjnych jest naszą misją i zawsze staramy się jak najdokładniej sprostać Twoim wymogom. Chętnie doradzimy w wielu kwestiach, dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy czego oczekują uczestnicy Twojego wydarzenia. Jesteśmy w stanie zaproponować najlepiej dobrany obiekt, niezależnie od tego czy chcesz, żeby twoja impreza odbyła się w Poznaniu, w Warszawie czy w jakimkolwiek innym mieście. Dzięki mobilności i możliwości przewiezienia w dowolne miejsce, każdej z naszych atrakcji doskonale dopasujemy się do każdej sytuacji. Jeśli chciałbyś na swoim evencie czegoś nieszablonowego, czego nie znalazłeś w naszej ofercie, napisz! Jesteśmy gotowi stworzyć dla Ciebie całkiem nowy, dedykowany program i zorganizować naprawdę niezapomnianą imprezę integracyjną!